Gyakori kérdések
Keresési segítség:
Webáruházunkban lehetőség van a keresett termék szűrésére, így ténylegesen azokat a termékeket ajánljuk, amikből van a keresett méret is.
A termékek gombot megnyomva a jobb oldalon megjelenik a 'KATEGÓRIA SZŰRÉS' amiből kiválaszthatunk márkát, termékkört, konkrét méretet bármilyen kombinációban, így pillanatok alatt a ténylegesen keresett termékek közül válogathatunk.
Nem kaptam meg a regisztrációhoz szükséges aktiváló linket! Mi a teendő?
A regisztrációhoz szükséges aktiváló linket pár percen belül meg kell kapnia postafiókjába. Amennyiben ez nem érkezik meg, nézze meg postafiókja "spam" menüpontját, vagy a "kukát", mert előfordul, hogy levelezőrendszere automatikusan oda helyezi be levelünket. Majd küldjön címünkre egy e-mailt a regisztrált email címéről. Válasz emailben értesítjük az aktivációról!
Milyen módon fizethetek?
- készpénz
- banki átutalás
Mikor tudom meg, hogy a terméket átadták-e szállításra?
E-mail-ben vagy SMS-ben értesítjük a postázás/kiszállítás időpontjáról, és a küldemény azonosító számáról!
Nem tudok olyan időpontot mondani, amikor biztosan otthon vagyok. Mi a teendő?
A szállítás nem csak otthoni, hanem munkahelyi címre is történhet. Ha csak a mukahelyén tudja fogadni a futárt/postást, nyugodtan adja meg azt a címet!
Véletlenül rossz adatot adtam meg, illetve modellt / méretet rendeltem. Mit csináljak?
Kérjük, a lehető leghamarabb jelezze felénk a problémát telefonon, vagy a kapcsolatok menüpont alatt! A könnyebb azonosítás érdekében kérjük, adja meg megrendelésszámát!
Mi történik, ha kézbesítéskor nem tartózkodom a megadott szállítási címen?
Amennyiben nincs otthon a küldemény kézbesítésekor, a postás otthagy egy értetsítőt, amivel az ott megjelölt postán (általában az Önhöz legközelebbin) tudja átvenni a csomagot.
Ha az utánvétes csomagküldést választja, akkor a termékek összértékét plusz a szállítási költséget (csomagküldési díj) a postásnak kell kifizetni, amikor az kiszállítja a terméket. Amennyiben nincs otthon a küldemény kézbesítésekor, a postás otthagy egy értetsítőt, amivel az ott megjelölt postán (általában az Önhöz legközelebbin) tudja átvenni a csomagot. Az utóbbi esetben természetesen a postán kell kifizetnie a küldemény ellenértékét.
Mekkora a szállítási költség?
Postaköltség: lásd 'szállítási díjak'
Hogyan küldhetek vissza terméket, ha az nem megfelelő?
Élhet az elállási jogával és mi 14 napon belül visszafizetjük az Ön által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget. Önt csak a visszaszállítás költsége terheli ilyen esetben. Részletesebb információkat az elállási jogról az Általános Szerződési Feltételekben talál.
Mi történik, ha a megrendelt termék nem megfelelő méretű?
Abban az esetben, ha a fogyasztó a kézhezvételtől számított 14 munkanapon belül visszaküldi postázási címünkre a kifogástalan terméket (számlával vagy számlamásolattal, a ruha címkéjévell), úgy azt szívesen kicseréljük a kért méretre, vagy egyéb, a visszárulevélen feltüntetett termékre. Visszárulevél kitöltése nem kötelező, a vevő bármely más módon (emailben, sajátkezűleg írt levélben, stb.) kérheti a termék cseréjét! A cserelehetőség csak a fogyasztókra vonatkozik!
Mi történik, ha a megrendelt termék nem nyerte el tetszésem?
Amennyiben a termékkel nincs megelégedve, jelezze felénk bármely módon (visszárulevélen megjelölheti, emailt küldhet, vagy sajátkezűleg írhat egy rövid üzenetet, melyet a csomagba tehet a termék mellé, stb.) , majd a számlával vagy számlamásolattal, címkézéssel ellátott árut küldje vissza postázási címünkre az átvételtől számított 14 munkanapon belül!
Haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, olyan módon ahogyan Ön azt kéri. Önt csak a visszaküldés költsége terheli.
Munkánkat megkönnyíti, és a visszafizetést meggyorsítja, ha megadja a bankszámlaszámát a visszapostázás előtt, vagy még annak folyamán megírja részünkre! Az elállási jog csak a fogyasztókra vonatkozik!
Mennyi a szállítási határidő?
A szállítást készletről a rendelés feldolgozásától számított 1-3 munkanapon belül tudjuk teljesíteni az esetek döntő többségében. Azon termékeknél, amelyeket be kell szerezni sajnos pontos időpontot nem tudunk mondani, hiszen ez attól függ mennyi időn belül sikerül a terméket beszerezni. Ebben az esetben a szállítás időpontjáról e-mailben értesítjük.
Átvehetem a termékeket személyesen?
Igen. Banki előre utalás esetén, a Mustang Shop üzletben személyesen is átvehető a termék, egy lezárt csomagban.
Cím: Győr, Arany J.u.15.
Adnak a termékekhez garanciát?
Nem, az általunk forgalmazott termékekre kellék/termék szavatosság vonatkozik, részletek az ÁSZF-ben.
Rendelhetek-e Magyarország határain kívüli címre?
Egyeztetés szükséges.